X10 350 i.e. / 500 i.e.
Επιδόσεις και άνεση πρώτης κατηγορίας. Το Piaggio X10 350 είναι το κατάλληλο όχημα για να καλύψει τις πλέον διαφορετικές απαιτήσεις της καθημερινής μετακίνησης, χάρη στον ολοκαίνουριο κινητήρα των 350 κ.εκ.

Αυτός ο κυβισμός παρέχει ιδιαίτερα προνομιακές λύσεις από άποψη τεχνολογίας - όπως η κεφαλή με κοκκοράκια και καπελώτα για τη ρύθμιση των βαλβίδων, το σύστημα λίπανσης με ξηρό κάρτερ και συμπλέκτη αυτόματο φυγοκεντρικό, πολύδισκο σε μπάνιο λαδιού - χαρακτηριστικά που το καθιστούν κορυφαίο τεχνολογικά στο πάνθεον των σκούτερ. Παράλληλα καταφέρνει να διατηρήσει μια μέγιστη ισχύ στο στρόφαλο συγκρίσιμη με εκείνη ενός κινητήρα 400 κ.εκ. (24,5 kW, 33,3 CV) και μια τέλεια μέγιστη ροπή (32,3 Nm, 3,3 kgm), συγκρατώντας επιβαρύνσεις, το βάρος και την κατανάλωση ενός κινητήρα 300 κ.εκ. και κρατώντας τα κόστη συντήρησης σε χαμηλά επίπεδα : οι παρεμβάσεις είναι προγραμματισμένες στα 20.000 χλμ., με μία μόνο αλλαγή λαδιών και φίλτρων στα 10.000 χλμ. Σε αυτόν τον ολοκαίνουριο κινητήρα ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο διαφορετικές χαρτογραφήσεις της ηλεκτρονικής που επιλέγει απευθείας από το τιμόνι και επιτρέπουν την καλύτερη δυνατή λειτουργία του κινητήρα και τη βελτιστοποίηση της οδικής συμπεριφοράς. Το Χ10 350 είναι η τελική εξέλιξη του concept του maxiscooter, χάρη στο μοναδικό του στυλ και τη σημασία που έχει δοθεί στις λεπτομέρειες, στην άνεση και τον εξοπλισμό, χαρακτηριστικά που συνδυάζουν μοναδικά την λειτουργικότητα με την ασφάλεια.

ΧΡΩΜΑΤΑ: Μπλε, Μαύρο, Γκρι, Καφέ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ:

Κινητήρας: Μονοκύλινδρος 4-χρονος 4-βάλβιδος
Κυβισμός: 330 cc
Διάμετρος/Διαδρομή: 78 x 69 mm
Μέγιστη ισχύς:32,9 hp (24,5kW) - 8250 rpm
Μέγιστη ροπή: 32,3 Nm - 6250 rpm
Τύπος μετάδοσης: Συνεχώς Μεταβαλλόμενη
Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός
Σύστημα ψύξης: Με υγρό
Σύστημα εκκίνησης: Μίζα
Τύπος συμπλέκτη: Αυτόματος Φυγοκεντρικός Πολύδισκος σε μπάνιο λαδιού
Πλαίσιο: Σωληνωτό δικτύωμα από χάλυβα υψηλής αντοχής
Ανάρτηση εμπρός: Yδραυλικό τηλεσκοπικό πιρούνι Φ35 με ελικοειδή ελατήρια, διαδρομής τροχού 115 mm
Ανάρτηση πίσω: Αιωρούμενος βραχίονας με δύο υδραυλικά αμορτισέρ (& ελικοειδή ελατήρια) διπλής ενέργειας ρυθμιζόμενης προφόρτισης 4 θέσεων με διαδρομή τροχού 100 mm
Φρένο εμπρός: 2 Υδραυλικά δισκόφρενα 280mm με πλευστές δαγκάνες 2 εμβόλων Φ25,4
Φρένο πίσω: Υδραυλικό δισκόφρενο 240mm με πλευστή δαγκάνα 2 εμβόλων Φ25,4. Χειρόφρενο με επενέργεια στο οπίσθιο δισκόφρενο
Τροχός Εμπρός: 3,50'' x 15''Τροχός Πίσω: 4,00'' x 13'"
Ελαστικό εμπρός: Χωρίς αεροθάλαμο 120/70-15''
Ελαστικό πίσω: Χωρίς αεροθάλαμο 120/70-13''
Μήκος/Πλάτος/Μεταξόνιο: 2265/800/1625 mm
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ:15,5 lt
Μέγιστη Ταχύτητα:139km/h
Εκπομπές καυσαερίων: Euro III

 
   
 

Ρέθυμνο HOTSoft.gr σχεδιασμός, κατασκευή, Προώθηση ιστοσελίδων, Κρητη SEO. Ρέθυμνο Aσύρματα δίκτυα WiFi, Δομημένη καλωδίωση, έξυπνο σπίτι. Rethymno Website Design, Web Development, Web site Promotion, SEO Crete SEM.
powered by HOTSoft.gr
internet, δίκτυα & τηλεπικοινωνίες
Honda Kawasaki Yamaha Suzuki Piaggio Peugeot