Beverly 125i.e. / 300i.e.
Μετά από σχεδόν μια δεκαετία γεμάτη επιτυχίες, το Piaggio Beverly ανανεώνεται πλήρως σε στυλ και τεχνολογία: το νέο Beverly έχει μια κομψή, μοναδική εμφάνιση και προσφέρει ασφάλεια και επιδόσεις, αντάξιες του μοντέλου που έχει κυριαρχήσει στην αγορά των σκούτερ την πρώτη δεκαετία της χιλιετίας.

Πάνω από 270.000 μονάδες έχουν πουληθεί, από το 2001 μέχρι σήμερα, και μαρτυρούν την τεράστια επιτυχία του Piaggio Beverly, το οποίο έχει κερδίσει τη φήμη σαν ένα ευέλικτο, ασφαλές, και ιδανικό σκούτερ για οδήγηση στην πόλη, που επίσης προσφέρει εγγυημένη άνεση και αξιοπιστία ακόμα και για αποδράσεις σε κοντινούς προορισμούς εκτός πόλης. Για το έτος 2010, το Beverly επιστρέφει πλήρως ανανεωμένο τόσο στο στυλ, όσο και στην τεχνολογία, και υπόσχεται να κυριαρχήσει την επόμενη δεκαετία. Οι κομψές και εκλεπτυσμένες γραμμές του νέου Piaggio Beverly πηγάζουν από μια προσεκτική αναθεώρηση των κλασικών χαρακτηριστικών του προηγούμενου μοντέλου, που εξελίχθηκαν σε ένα εντελώς νέο, κομψό σχήμα αλλά με μια σημαντική υπενθύμιση του επιτυχημένου παρελθόντος του Beverly Το εμπρός μέρος είναι εντυπωσιακό, με το νέο προβολέα με το διπλό ανακλαστήρα και τα ενσωματωμένα φλας με τα καινοτόμα φώτα ημέρας με LED που βρίσκονται εκατέρωθεν από τη χαρακτηριστική λεπτομέρεια από χρώμιο στο κέντρο της ποδιάς. Ο χαρακτήρας του Beverly παραμένει άθικτος, και είναι ισχυρότερος από ποτέ. Το κλασικό στυλ παραχωρεί τη θέση του σε μια πιο σύγχρονη σχεδίαση. Δυναμισμός και αρμονία ενώνονται σε ένα σπορ συνδυασμό. Το νέο εμπρός μέρος ταιριάζει απόλυτα με τη νέα πιο λεπτή και μοντέρνα ουρά, με επιπλέον κοινό σημείο τη χρήση των λυχνιών LED για τα φώτα θέσης και στοπ. Η διχρωμία του σκούτερ, με τα χρωματιστά μέρη να εναλλάσσονται με τα βαμμένα σε χρώμα αλουμινίου ένθετα, συνδυάζεται χρωματικά με τη σέλα και τους εσωτερικούς χώρους Όμορφο και κομψό, άνετο και λειτουργικό, το νέο Piaggio Beverly γίνεται ακόμα καλύτερο από τον πετυχημένο προκάτοχό του. Η γεωμετρία του τριγώνου που υπαγορεύεται από σέλα/τιμόνι/ πάτωμα και ουσιαστικά οριοθετεί τη θέση οδήγησης, έχει βελτιωθεί, και τώρα προσφέρει μια ευκολότερη οδήγηση και καλύτερη εργονομία για ψηλόσωμους αναβάτες, διατηρώντας παράλληλα την εξαίρετη θέση οδήγησης του Beverly, που δίνει στον αναβάτη μια αίσθηση πλήρους ελέγχου, επιπέδου μοτοσυκλέτας. Η σέλα με τα δύο επίπεδα, ξεχωριστά για οδηγό και συνοδηγό- ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του μοντέλου αυτού- έχει βελτιωθεί περαιτέρω τόσο ως προς τη μορφή, πιο καμπυλωτό σχήμα, για εύκολη και ασφαλή στήριξη στο έδαφος, όσο και σε σκληρότητα, χάρη στο νέο υλικό που παρέχει υψηλό επίπεδο άνεσης. Η σέλα μπορεί εύκολα να ανοίξει από ένα μπουτόν στο τιμόνι ή από το μοχλό μέσα στο ντουλαπάκι της ποδιάς Επίσης έχει επανασχεδιαστεί πλήρως ο χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα: η χωρητικότητά του αυξήθηκε πάνω από 50%, για να γίνει ο μεγαλύτερος στην κατηγορία και ο μόνος που μπορεί να φιλοξενήσει ταυτόχρονα δύο κράνη full jet. Επιπλέον, ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα τώρα πια φωτίζεται και περιλαμβάνεται μια βολική θήκη εγγράφων. Το Piaggio Beverly προσφέρεται με δύο διαφορετικούς κινητήρες, 125 και 300 κυβικών εκατοστών. Και οι δύο είναι εξοπλισμένοι με ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού καυσίμου. Ο κινητήρας 300 κ.εκ., είναι 4-χρονος μονοκύλινδρος, με 4 βαλβίδες, ηλεκτρονικό ψεκασμό, και παρέχει μέγιστη ισχύ 21,6 ίππων στις 7.250 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 23 Nm στις 5.750 σ.α.λ. : αξίες που διασφαλίζουν στο Beverly, υψηλή απόδοση και άμεση ανταπόκριση στο γκάζι για εξαιρετικά λαμπρές επιδόσεις, καθιστώντας το το ιδανικό σκούτερ τόσο στην κυκλοφοριακή συμφόρηση της πόλης, καθώς και για πιο απομακρυσμένες μετακινήσεις με στυλ, μόνος ή με συνεπιβάτη. Στο νέο Beverly, και ο κινητήρας 125 είναι επίσης εξοπλισμένος με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου, προς όφελος μιας σημαντικά μικρότερης κατανάλωσης (- 20%) και μειωμένου κόστους συντήρησης (- 20%). Επιπλέον, το νέο ECS (Electric Cooling System) σύστημα ψύξης απορροφά λιγότερη ενέργεια και βοηθά στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.

ΧΡΩΜΑΤΑ: Λευκό, Μπλε, Μαύρο, Καφέ, Γκρι

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ 125i.e. / 300i.e.:

Κινητήρας: Μονοκύλινδρος 4-χρονος 4-βάλβιδος με 1 ΕΕΚ / 4-χρονος 4-βάλβιδος με 1 ΕΕΚ (QUASAR)
Κυβισμός: 124 cc / 278 cc
Διάμετρος/Διαδρομή: 57 x 48,6 mm / 75 x 63 mm
Σχέση συμπίεσης: 12,0 ± 0.5 : 1 / 11,0 ± 0.5 : 1
Μέγιστη ισχύς: 14,8 - 9750 hp-rpm / 21,6 - 7250 hp-rpm
Μέγιστη ροπή: 12 - 7250 Nm-rpm / 23 - 5750 Nm-rpm
Τύπος μετάδοσης: Συνεχώς Μεταβαλλόμενη
Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός
Καταλύτης / Εξάτμιση: Τριοδικός χωρίς αισθητήρα λ / Τριοδικός με αισθητήρα λ
Ανάφλεξη: Ηλεκτρονική, μεταβαλλόμενη αβάνς
Σύστημα ψύξης: Με υγρό
Σύστημα εκκίνησης: Μίζα
Τύπος συμπλέκτη: Αυτόματος Φυγοκεντρικός
Πλαίσιο: Σωληνωτό δικτύωμα από χάλυβα υψηλής αντοχής
Ανάρτηση εμπρός: Yδραυλικό τηλεσκοπικό πιρούνι με ελικοειδή ελατήρια διαδρομής 100 mm
Ανάρτηση πίσω: Αιωρούμενος βραχίονας με δύο υδραυλικά αμορτισέρ (& ελικοειδή ελατήρια) διπλής ενέργειας ρυθμιζόμενης προφόρτισης 4 θέσεων, διαδρομή 66 mm
Φρένο εμπρός: Υδραυλικό δισκόφρενο 300mm με πλευστή δαγκάνα 2 εμβόλων Φ25
Φρένο πίσω: Υδραυλικό δισκόφρενο 240mm με πλευστή δαγκάνα 2 εμβόλων Φ22
Τροχός εμπρός: 3,00'' x 16''
Τροχός πίσω: 3,50'' x 14''
Ελαστικό εμπρός: Χωρίς αεροθάλαμο 110 / 70-16"
Ελαστικό πίσω: Χωρίς αεροθάλαμο 140/70-14"
Μήκος/Πλάτος/Μεταξόνιο: 2150/780/1535 mm
Βάρος κενό: 165 kg / 171 kg
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 13 lt
Μέγιστη ταχύτητα: 105 km/h / 125 km/h
Εκπομπές καυσαερίων: Euro III

 
   
 

Ρέθυμνο HOTSoft.gr σχεδιασμός, κατασκευή, Προώθηση ιστοσελίδων, Κρητη SEO. Ρέθυμνο Aσύρματα δίκτυα WiFi, Δομημένη καλωδίωση, έξυπνο σπίτι. Rethymno Website Design, Web Development, Web site Promotion, SEO Crete SEM.
powered by HOTSoft.gr
internet, δίκτυα & τηλεπικοινωνίες
Honda Kawasaki Yamaha Suzuki Piaggio Peugeot